Chciałam z tego miejsca wszystkim oficjalnie podziękować za włączenie się do akcji DDD, z którego skorzystało - bagatela - prawie ..... 140 osób!!!!!!!!!!
Przypuszczałam, że być może w tym dniu będzie ok 20-30 zamówień, ale liczba 140 zamówień przerosła moje oczekiwania!
Jak się domyślacie, mało śpię;) i całymi dniamy tylko pakuję paczki. Paczki są wysyłane 2-3 razy dziennie (w zależności od mojego zdrowia m.in). Jest to dla mnie nielada wyzwanie, przygotowanie tylu paczek w jak najkrótszym czasie i rozesłanie wszystkiego. Z tego miejsca proszę Was o wyrozumiałość. Odłożyłam wszytkie swoje sprawy na bok i zajmuję się tylko pakowaniem i wysyłaniem, żeby paczki jak najszybciej do Was dotarły.
Jeśli zdarzy mi się jakaś pomyłka - a przy takiej ilości paczek na prawdę bardzo, bardzo łatwo o pomyłkę - z góry Was przepraszam.
Mam nadzieję, że szybko uda mi się wysłać wszystkie paczki, ale musicie liczyć się z drobnymi opóźnieniami. Dodam, że tylko pakowanie jednej paczki w zależności od ilości produktów itp zajmuje średnio 15-20 minut. Więc ile zajmie wysłanie 140 paczek?
Przy okazji chciałam napisać, że czytam różne wiadomości na internecie na temat sklepu, a tym bardziej jestem stałym bywalcem na Wizażu;) Ale jak wiadomo, z oczywistych względów nie mogę się udzielać na forum w kwestii sklepu. Jest mi czasami przykro, kiedy czytam informacje, które są nieprawdziwe - np ostatnio przeczytałam, że w DDD sklep dużo nie straci, bo i tak nie ma na stanie tego co jest na sklepie...Wybaczcie, ale czasami program płata figle i nie jest to zależne ode mnie. Czasami wybije jakąś rzecz, która jest w mniejszej ilości na magazynie lub hurtownia się pomyli i wyśle mi zamiast dajmy na to olejku marchiowego olej makadamia. Nigdy nie wstawiam do sklepu czegoś, czego świadomie nie mam na stanie i dopiero zamierzam to kupić w hurtowni.
Jeśli macie jakieś wątpliwości, to nie bójcie się napisać do mnie tu na blogu lub na maila zamiast snuć przypuszczenia na forum i tworzyć nowe plotki (przeczytałam takżę, że maska drożdżowa kosztowała u mnie 25zł - hmm kiedy?bo od początku cena nieustannie widnieje przy 18zł....)
Ludzie czasami są bezczelni. Nie przejmuj się.
OdpowiedzUsuńDzięki:*
UsuńOO ależ dużo paczek masz do wysłania! Życzę, żebyś szybko się z tym uporała :) A co do niektórych osób no to cóż zawsze tak było i raczej ciągle będzie. Ważne, że masz głównie klientów którzy są bardzo zadowoleni z Twojego sklepu i Twojej pracy :)
OdpowiedzUsuńStrasznie dużo:) już połowa za mną :)
UsuńKurcze, dopiero teraz przeczytałam tego posta i dowiedziałam sie o darmowej wysyłce ;( ale pech;( było jakieś minimum cenowe, od którego zaczynała sie darmowa wysyłka czy bez względu co i za ile sie kupiło? komentami bym sie nie przejmowała, wystawia je na pewno konkurencja, a nie osoby, które zamawiają towar;) bo jakby na prawdę ktoś miał jakieś ale, czy tostał nie to co chciał, to by złożył Ci reklamacje i po sprawie;) sama kocham zakupy w internecie i nie raz dostaje pomylony towar;( ale robie reklamacje, czekam i wszystko jest git!
OdpowiedzUsuńNie było żadnego minimum:) Są wysyłki nawet na 5-6zł ;)
UsuńA moją paczuszkę juz wczoraj wysłałaś, zdziwiłam się, ze tak szybko :) Także ja nie mam nic do zarzucenia :D Szkoda tylko, ze dostanę ja dopiero na Święta, bo to prezent od brata :D
OdpowiedzUsuńMoja uwaga co do sklepu: moim zdaniem jest trochę nie do końca dociągnięty pod względem przejrzystości i ogólnej estetyki. Ale wiadomo, dopracowanie wymaga czasu. :)
Mam nadzieję, że nic nie pomyliłam:) Wiadomo, najpierw wysyłam te opłacone najwcześniej:)
UsuńEstetycznie chciałabym wiele zmienić, ale nie jestem grafikiem i się nie znam niestety:( Z każdą najdrobniejszą zmianą muszę się zwracać do grafików a to trwa a czasami nie jest zmieniane...
Tak myślałam, że nie tylko ja "padłam ofiarą" DDD - nie sposób nic nie kupić :) 140 zamówień a przewidywałaś 40? ? Mega sukces - gratuluję ;) Czekam na moją paczkę, ale Cię nie poganiam. Mam czas ;) Jeśli chodzi o negatywne opisy to niestety standard - nie masz pewności, czy to przypadkiem konkurencja nie psuje Ci opinii ;)
OdpowiedzUsuń:D Dziękuję:)ehh no tak:(
OdpowiedzUsuńmoja paczka właśnie doszła :)
OdpowiedzUsuńmam pytanie. Czy olej makadamia ma być przechowywany w lodówce?
uf:) Z tego co mi wiadomo, to powinien być w chłodnym miejscu, ja swój tak trzymam.
UsuńNie przejmuj sie opiniami. Chwali Ci sie to, ze wzielas udzial w takiej akcji i nie zrobilas zadnego minimum :).
OdpowiedzUsuńJa nic nie kupilam w dniu DDD :(, moze w nastepnym roku...
:*
UsuńWow 140 osób, no nieźle, nieźle :) W sumie nie ma co się dziwić skoro tylko Twój sklep, który ma w asortymencie rosyjskie kosmetyki brał udział w DDD :) Ruskiej bani nie mogę się już doczekać :P
OdpowiedzUsuńBezczelność ludzka nie zna granic... Ale nie przejmuj się tym.
OdpowiedzUsuńHm... 'Gratuluję' 140 zamówień :D
Dzięki:*
UsuńGratuluję !
OdpowiedzUsuńCo do DDD to miałam na oku kilka rzeczy i nawet specjalnie czatowałam do północy aby je zamówic , ale niestety znów się zacinało wszystko i nie mogłam :(
+ Nie wierzę jak mozna coś takiego pisać (chodzi mi o te plotki rozsiewane o sklepie na wizażu).Przykra sprawa , ale trzeba się trzymać :)
Kurczę to dziwne:( No niestety można...:(
OdpowiedzUsuńgratulacje takiej ilości zamówień, ale zdaję sobie sprawę ile czeka Cię pracy :)
OdpowiedzUsuńWracaj do zdrowia :*
Już nie mogę się doczekać na moją paczkę:D
Gratuluję, 140 zamówień to nie byle co :).
OdpowiedzUsuńSama miałam coś zamówić, ale poszłam się zdrzemnąć i przespałam akcję... ,)
moja paczka właśnie przyszła ;D
OdpowiedzUsuńzdziwiłam się, że ktoś tak na forum napisał ;o ja jeszcze nie trafiłam na żadną negatywną opinię o Twoim sklepie, no ale poruszam się głównie po blogosferze ;)
Moja droga kiedy będzie nowa dostawa? Bo dorwałam trochę grosza i chcę w końcu coś u Ciebie kupić :))
OdpowiedzUsuńZ jednej hurtowni już pierwsza część doszła i wczoraj trochę wrzuciłam, ale nie wszystko:D z drugiej hurtowni czekam na zamówienie - to największe, rosyjskie:)A z trzeciej na razie nic z tego, bo mają długi urlop, który trwa cały miesiąc aż do Nowego Roku:(
UsuńGratuluję tak dużej liczby zamówień:) Oby jak najwięcej klientów pozostało z Tobą na stałe;)
OdpowiedzUsuńNie rozumiem takich ludzi... nie przejmuj się i rób swoje. Widocznie komuś bardzo przeszkadza, że Twój sklep odniósł sukces.
OdpowiedzUsuńNie przejmuj się. Ja niestety spóźniłam się z zamówieniem i już nie było tego co miałam w planach zakupić.
OdpowiedzUsuńCo do plotek. Wydaję mi się, że ktoś zwyczajnie źle coś przeczytał, źle skojarzył.