środa, 18 września 2013

Wyniki Konkursu + Uważajcie na nową odsłonę wody różanej Dabur

Czas na wyniki konkursu. Osobami wybranymi do testów są:

1. Marcepanka
 z bloga
otrzymuje kwas glikolowy 70% 
2. Czarna Wiedźma
z bloga
otrzymuje kwas glikolowy 70%
3. Martusia
z bloga
otrzymuje
 balsam Baikal (proszę o wiadomość, który wybierasz: regenerujący, oczyszczający, odżywczy)
4. Magdalena B
z bloga
otrzymuje olejek Mirra (proszę o wiadomość który)
5. Bluszcz89
z bloga
otrzymuje olejek Mirra (proszę o wiadomośc który)


Jak to zwykle bywa, nie wszyscy spełnili kryteria, o które prosiłam. Dlatego musiałam nieco pozmieniać listę "wybrańców";)
Przesyłki będę rozsyłać stopniowo, prawdopodobnie dopiero od następnego tygodnia.
Myślę jeszcze o zrobieniu małej dogrywki i dobraniu 2-3osób;)Ale to się okaże.
Gratuluję!
Czekam na Wasze maile
Jeśli do soboty ich nie otrzymam, na Wasze miejsce wybieram kogoś innego...
Teraz z innego beczki.
Pewnie część z Was wie, że od pewnego czasu nie ma w Setare.pl wody różanej... Muszę to wytłumaczyć konfliktem w Syrii, niestety.
Sama wykończyłam już swoją butelkę i nie ukrywam, że bez wody, no jakoś tak mi źle:)
W końcu woda różana Dabur pojawiła się, ale...
z nowym składem!!!
Niestety, ale to co teraz oferuje nam producent, całkowicie przekreśla tę konkretną wodę różaną w moich oczach.
Spójrzcie na skład:
Aqua, Propylene glycol, Potassium sorbate, Rose extract, Citric acid, Citronellol, Geraniol.
Zaskoczenie?
Wcześniej w składzie była woda + ekstrakt z róży...
Tak więc, ja za wodę Dabur już dziękuję...
Niedługo w sklepie możecie się spodziewać wody różanej KTC, gdzie w składzie znajdziemy właśnie wodę i ekstrakt z róży...










26 komentarzy:

  1. Cooooo zła jestem bo dopiero co odkryłam tą wodę:(

    OdpowiedzUsuń
  2. jezuuuuus, dobrze że mnie o tym poinformowałaś bo wielką fanka tejże wody byłam... mam jeszcze jedna flaszkę w zapasie.... muszę podzwonić po sklepach i się dowiedzieć gdzie maja stare partie i zrobić zapas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam jej wielką fanką a tu taki numer:( a już chciałam ją brać w ciemno do sklepu, właściwie to nie sądziłam, że mogą dokonać takich zmian:O

      Usuń
  3. Przypadkiem kupiłam inną niż Dabur i teraz się cieszę :) Mam TRS o właściwym składzie.

    Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) moja woda różana już dobija dna, ale poczekam na tą KTC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!

    Szkoda, ze zmienili skład, bo miałam na nią ochotę:(

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nawet nie zdążyłam jej przetestować... A bardzo chciałam to zrobić...
    Ja również podziękuję za taką wodę "różaną"..

    OdpowiedzUsuń
  7. gratki, wielka szkoda :/ też kupuje wodę różaną Dabur

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za info odnośnie wody różanej, bo pewnie nie zwróciłabym na to uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! A co do wody różanej, to takie moje szczęście, że gdy w końcu zdecydowałam się, że kupię sobie tę od Dabur, to wprowadzili wodę z takim brzydkim składem! Dobrze, że zostały jeszcze inne firmy!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja zawsze chciałam sobie kupić tą wpdę różaną...
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Łobuzy ! woda KTC również jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj niefajnie ;/ dobrze, że napisałaś, bo pewnie z rozbiegu kupiłabym kolejną buteleczkę bez sprawdzania składu...
    jestem za dogrywką :D

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję!;) już wysłałam do Ciebie maila;) a z tą wodą, no cóż nie fajnie, dobrze wiedzieć, bo byłabym bardzo rozczarowana, gdybym zdecydowała się na zakup, a tu taki klops...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się bardzo! :) To mój pierwszy włosowy sukcesik w blogosferze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chciałam mieć wodę różaną. I tak stałam się posiadaczką odmiany bulgarskiej :) Pachnie pięknie, słodko, jak pierniki z nadzieniem różanym - dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :)
    Sama wody różanej nie używałam nigdy, ale szkoda, że zmienili skład i to tak drastycznie (choć nie do końca się znam, ale widzę różnice ogromną)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello dear,
    would you like to follow each other's blogs on facebook and bloglovin? Btw, love your blog's design, so chic!

    Best wishes,
    Gabriella
    http://gabriellawolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. O ja gapa, przegapiłam taki fajny konkurs... ;) Gratulacje dla dziewczyn! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję dziewczynom! Jeśli chodzi o wodę, to sama ją u Ciebie kiedyś kupiłam i bardzo polubiłam, szkoda ze skład tak bardzo się zmienił - dla mnie również jest to dyskwalifikacja. A czy wygląd opakowania jakoś się różni od poprzedniego? Bo jeżeli nie, to sporo osob może się naciąć i nawet tego nie zauwazyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na szczęście zmienili również wygląd butelki...

      Usuń
  20. Jestem MEGA zła za te straszliwe zmiany! Na szczęście już zaopatrzyłam się w wodę od KTC :)

    OdpowiedzUsuń