środa, 20 listopada 2013

Co Was czeka w Dniu Darmowej Dostawy na Setare.pl :))

Przede wszystkim przyszłam Was poinformować, że wreszcie na sklepie szykują się spoooore zmiany.
Nie tylko wizualne. Sklep zostanie przeniesiony, więc będzie miał inną szatę graficzną, nowe funkcje i myślę, że będzie o wiele, wiele lepszy niż obecny (i przestanie się wieszać!).
Na razie nie chce zdradzać szczegółów, żeby nie zapeszać, ale jak tylko wszystko będzie dopięte na ostatni guzik, od razu Was poinformuję:)
 
Nowości w Setare.pl, które powinny pojawić się do DDD (niektóre już w weekend):
 
1. wszystkie produkty Sylveco + zestawy prezentowe
2. czepki termiczne Inventure
3. nowe glinki (ghassoul, żółta, beżowa itp.)
4. nowe oleje (jojoba, rycynowy i wiele, wiele innych)
5. nowe peelingi (polinezyjski, enzymatyczny, jeżynowy, aroniowy, z czarnego bzu, truskawkowy, porzeczkowy, malinowy itp.)
6. wraca moja ukochana odżywka 7olejów *-*
7. mydło Savon Noir: zwykłe, lawendowe, eukaliptusowe, arganowe)
8. mydło ghassoul z olejem arganowym
9. mydło Aleppo małe w różnych kształtach
10. mydło Aleppo 50%
11. indyjskie perfumy w olejku
12. nowe mydełka z olejkami eterycznymi
13. Reetha do kąpieli i mycia włosów
14. wszystkie farby Khadi
15. olejek stymulujący wzrost włosów Khadi, olejki Amla i inne orientalne
16. kajal orientalny
17. nowe maseczki
18. trochę "ziół" do włosów
19. olejki eteryczne
20. opakowania apteczne
21. zestawy prezentowe w opakowaniach świątecznych
22. szeroka gama kosmetyków rosyjskich
 
Na razie chyba tyle nowości:)
 
Oczywiście przygotowuję się do DDD z każdym dniem, więc mam nadzieję, że wszystko będzie gotowe nawet trochę wcześniej:)
 

18 komentarzy:

  1. kocham 7 olejów :) dzięki Setare :*

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja o odżywce 7 olejków nie słyszałam, ale już nie mogę się doczekać!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam Twoją listę i wygląda zupełnie jak lista zakupów moich marzeń :):):) Aaach, mieć tyle pieniędzy i głów, żeby tego wszystkiego używać.... ;)

    Cieszę się, że sklep się rozwija, trzymam kciuki, żeby wszystko poszło dobrze z przeniesieniem. Mocno Ci kibicuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha - no właśnie, przydałoby się kilka głów, żeby sobie wszystkiego spokojnie popróbować :D

      Usuń
  4. świetna wiadomośc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie, nie mogę się doczekać :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że tak wspaniale się rozwijasz! :) Rewelacyjne produkty, już mnie kusi kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To mnie kusisz do zrobienia zakupów i pewnie się skuszę:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj chyba się skuszę na czepki termiczne i jakąś glinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, czekam z niecierpliwością na DDD:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tej odżywki 7 olejków, nazwa już mnie kusi, bo moje włosy lubią takie olejowe odzywki.
    Ja zapewne zamówię zapas Khadi i skuszę się na czarną glinkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojojojoj! Ale dużo fajnych rzeczy! Na kajal choruję od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam z niecierpliwością na te zmiany i dodatkowy asortyment:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja juz robie liste zakupow :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam z czegulnością na te perfumy i zioła do włosów :)

    OdpowiedzUsuń