poniedziałek, 4 listopada 2013

Obniżki i przeceny w Setare.pl + Zapowiedzi nowości i zmian

Zapraszam Was na Setare.pl, gdzie aktualnie znajdziecie mnóstwo produktów w zachęcających cenach! Przecenie uległy prawie wszystkie produkty:)
Kto wie, może jeśli ceny przypadną Wam do gustu, to zagoszczą one na dłużej;)
Zajrzycie same i przekonajcie się, czekam na Wasze opinie, które zawsze są bardzo przydatne!


Zapowiedzi nowości i zmian.


Listopad. Niby jeszcze miesiąc (i 2 dni;)) do Mikołaja i nieco więcej do Świąt i Gwiazdki, ale chyba trzeba powoli zacząć myśleć o prezentach;)
Z tej okazji przygotowuję dla Was świąteczne zestawy prezentowe. Na pewno możecie się spodziewać pięknie zapakowanych zestawów Sylveco w bardzo atrakcyjnych cenach!
W planach także zestawy mieszane a także zestawy na życzenie - wszystko oczywiście w konkurencyjnych cenach!

Jeśli chodzi o nowości i tzw uzupełnienia stanów magazynowych, to już jutro/pojutrze możecie się spodziewać świeżej dostawy naszych polskich kosmetyków Sylveco.

Nowościami (lada dzień) będą produkty Biszofit, które zyskują coraz szersze grono wielbicielek i wielbicieli a także czepki termiczne Inventure KLIK .

Co Wy na to?:)


PS: Jaki asortyment chciałybyście jeszcze znaleźć w Setare.pl? Nie mam tu na myśli tylko i wyłącznie kosmetyków:)

 

12 komentarzy:

  1. czepki termiczne bardzo mnie zaciekawiły, nigdy o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czepek termiczny mnie mega zainteresował !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie także:D ostatnio zaniedbałam chodzenie w ręczniku...

      Usuń
  3. a ja właśnie szukam takiego czepka! ;) Chyba skorzystam z oferty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lecę obczajać nowe ceny :D akurat mi został tylko jeden szampon:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Czepki termiczne polecam- miałam okazję przetestować:) Bardzo fajnie, że będą zestawy prezentowe- na Sylveco szykuję się od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj kusisz kusisz, ale nie mogę się przełamać.
    Póki co mam bana, ale w przyszłości na pewno skorzystam ze swojego bannerowego rabatu! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te czepki są bardzo fajne :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć:) Mam zaszczyt wręczyć Ci nominację”Liebster Blog Awards”, za trud włożony w prowadzenie bloga.
    Musisz odp na 11 pytań. Więcej informacji i pytania znajdziesz
    Tu: http://annapoint.blogujaca.pl/
    Pozdrawiam Ania :*

    OdpowiedzUsuń
  9. musze mieć ten czepek :D na sylveco już dawno mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym maski omia w Twoim sklepie :)

    OdpowiedzUsuń