środa, 11 maja 2016

Keratynowe prostowanie ... samą keratyną, czyli mój autorski sposób.

Naczytałam się o keratynowym prostowaniu, prześledziłam skład produktów Encanto i innych do keratynowego prostowania i...postanowiłam podobne produkty stworzyć sama.
Produktem podstawowym była odzywka Organic Shop zmieszana z 4,5ml (na 90ml odżywki) keratyny hydrolizowanej. Cały zbieg przeprowadziłam dokładnie tak jak przy zwykłym prostowaniu keratynowym. A efekty? Wygląda to tak:
Gdyby ktoś był zainteresowany szerszym opisem zabiegiem, jaki przeprowadziłam, to napiszę o tym cały post.
 













6 komentarzy:

  1. Efekt przepiękny :) Z chęcią sama wypróbowałabym ten sposób także niecierpliwie czekam na post o tym jak to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem zachwycona efektem :) skąd ta fajna koszulka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motocyklowa :) z sh :D

      Usuń
    2. No właśnie lubię wszystko co motocyklowe, dlatego zwróciłam uwagę :D

      Usuń
  3. Piękne włosy :) do pielęgnacji polecam wodę z filtra prysznicowego z systemem kdf - taka miękka woda lepiej dba o włosy oraz skórę.

    OdpowiedzUsuń