piątek, 8 września 2017

Obraz na ramie aluminiowej - recenzja fotoobrazu od saal-digital.pl

Kiedy dostałam możliwość przetestowania fotoobrazu, wiedziałam od pierwszej chwili co się na nim znajdzie.
Wiedziałam też, że fotoobraz zawiśnie na mojej motocyklowej ściance. Niestety jeszcze ona nie powstała, plany jej zbudowania musiałam odłożyć o kilka miesięcy.

Fotoobraz przyjechał do mnie kurierem. Zapakowany perfekcyjnie:

Nic nie miało prawa się uszkodzić w tych twardych kartonach.

Do fotoobrazu dobrałam sobie aluminiową ramę. Jest stabilna i bardzo dobrze wykonana. Brawa za jakość.

Rama daje efekt 3d, czyli "odbicia" od ściany, jakby wisiała w powietrzu.

Całość prezentuje się tak:




Jestem bardzo zadowolona z jakości otrzymanego fotoobrazu. Czas realizacji błyskawiczny jak i sama wysyłka.
Fotoobraz zawiśnie za jakiś czas na specjalnej ściance motocyklowej, którą na pewno się pochwalę :-)
Jeżeli ktoś szuka dobrze wykonanego fotoobrazu, pamiątki czy prezentu to z czystym sumieniem mogę polecić http://www.saal-digital.pl/fotoobrazy/
Nie będziecie zawiedzeni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz