wtorek, 23 lipca 2013

Zapraszam do sklepu stacjonarnego!

Po tak smutnym poście ciężko pisać mi o czymś innym..Napiszę więc krótko - od soboty zapraszam wszystkie Jarosławianki (i nie tylko rzecz jasna;)) do sklepu stacjonarnego. Mieści się przy ul. 3-go Maja 40 (wejście do środka budynku, obok popularnego osiedlowego sklepu spożywczego oraz sklepu rtv agd Emdex).

Serdecznie zapraszam! 

W trakcie pracy wyglądało to tak:

Efekt końcowy:








 PS: zatuszowałam mamę, bo nie chciała być na zdjęciu;)


38 komentarzy:

  1. super sklep wygląda, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh, jak ja bym chciała taki sklep u siebie! Pięknie tam masz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na fb już gratulowałam, ale pogratuluję po raz kolejny :) Życzę wielu klientów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 jak będę przejazdem, to na pewno wpadnę ! zazdroszczę, że dziewczyny z okolic mają taki sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno odwiedzę jak tam bede

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli będę kiedyś w tych stronach to możesz się mnie spodziewać ;) Sklep wygląda pięknie, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sklepik, a ta półeczka między kwiatkami mnie zachwyciła. Życzę powodzenia i gratuluję!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! Podziwiam Cię, że podjęłaś tę decyzję i otworzyłaś sklep!

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie to wyglada i mozna sobie samemu poogladac wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia i trzymam kciuki. Pięknie urządziłaś sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam, widziałam, kupiłam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nic się nie przyznałaś, że Ty to Ty!:)

      Usuń
    2. W takim razie do następnego razu:).

      Sklep na żywo wygląda tak samo uroczo jak na zdjęciach.
      Powoli roznoszę wici, siostra obiecała pomóc:).

      Usuń
    3. Dziękuję za przemiłą rozmowę, obsługę i gratisy dla mnie i siostry (które same mogłyśmy wybrać:)).
      Jestem pewna, że będę stałą klientką. Z tego co widziałam, moja siostra również.

      Polecam z całego serca:).

      Usuń
    4. A ja dziękuję za przemiłe towarzystwo, rozmowę i zakupy:) Gdybyście jeszcze kiedyś mnie odwiedziły, możecie liczyć na stały rabat/gratisy:)
      Dziękuję:)

      Usuń
    5. Z pewnością odwiedzimy:).

      Usuń
  13. Jejku gratuluję ! i życzę powodzenia :)
    Mam nadzieję , że kiedys tam dotrę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sklep prezentuje się wspaniale. Szkoda, że to nie w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że sklep tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale tam ładnie! Trzymam kciuki, żeby wszystko sie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdybym tam weszła, to bym przepadła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym mieć tak w domku! :D

    OdpowiedzUsuń