piątek, 15 czerwca 2012

Oliwka Hipp+olej sezamowy, WAX+tran+mleko+miód, płukanka octowa i....Otwieram firmę

Zacznę od wczorajszej pielęgnacji

1. Oliwka Hipp (stara wersja) + olej sezamowy. Zmieszałam obydwa oleje, po ok łyżce i nałożyłam na godzinkę. Zmyłam w trakcie przerwy meczu (swoją drogą moja Hiszpania wygrała aż 4:0 :):):) )

2. Standardowo, gdy nakładam cięższe oleje, zmywam je szamponem Babydream.

3. Odżywka - WAX do włosów ciemnych + 2 kapsułki tranu (rozpuściłam oczywiście tylko środek kapsułki) + łyżeczka miodu + łyżka mleka. Całość wymieszałam ze sobą i nałożyłam na włosy na drugą połówkę meczu - ok 45-50 minut.

4. Jeszcze raz mycie, tym razem mydłem Alepp. Niestety, ale po zastosowaniu miodu i mleka, musiałam raz jeszcze umyć włosy.

5. Płukanka octowa. Oczywiście ta domowej roboty z jabłek z ogrodu:) Dodałam 1 łyżeczkę do szklanki wody.

6. Masło shea, woda brzozowa, jedwab. Po ok kropelce z każdego wymienionego preparatu. Następnie suszenie ZIMNYM powietrzem.Zrezygnowałam już całkowicie z ciepłego powietrza. Dodatkowym plusem suszenia zimnym powietrzem jest to, że włosy bardziej mi się prostują:) no i oczywiście wygładzają się...

Jak zwykle miałam bardzo puszyste włosy. Zauważyłam, że przy czesaniu znacznie mniej włosów było na grzebieniu niż zwykle! Co dziwne, nie miałam też problemu z suchymi włosami! Zawsze miałam ten problem, głównie na końcach i po bokach u góry....Podejrzewam, że to zasługa zimnego powietrza właśnie:)



A teraz muszę się czymś pochwalić....
Otóż, dość dawno złożyłam wniosek do Urzędu Pracy o dotację. Oczywiście nie wierzyłam, że coś z tego będzie, bo początkowo nastawiłam się na biznes "ciuchowy". Po jakimś czasie (całkiem niedawno) zmieniłam biznesplan z ciuchów na kosmetyki naturalne+odlewki perfum. I jestem niesamowicie zaskoczona, bo .... dostałam dotację! Jeszcze to do mnie nie dochodzi, nie mogę w to uwierzyć! Dzisiaj byłam już podpisać umowę!

10 komentarzy:

  1. Śliczna spódniczka :) szyta własnoręcznie ;o wow :)
    Ja też dodaje tran do masek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dotacji! ;) a jaki konkretnie charakter będzie miał Twój biznes? Będziesz tworzyła własne, czy może sprowadzała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Na początku będę sprowadzała produkty gotowe, półprodukty, masła, oleje, zioła itp. A później planuję tworzyć sama, bo na to potrzeba trochę czasu, żeby załatwić wszystkie pozwolenia w sanepidzie itp:)

      Usuń
    2. Będziesz sprzedawała stacjonarnie czy internetowo? Wybacz ten grad pytań, ale jestem ciekawa :P

      Usuń
    3. Chciałam stacjonarnie, ale teraz to za duży koszt:( więc póki co, tylko internetowo.

      Usuń
  3. Pomysle nad ta nazwa i sie zglosze :) Ktory obrazek trzeba zamiescic na pasku pocznym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a no tak, zapomniałam napisać:) pierwsze zdjęcie spódniczki:)

      Usuń
  4. A mogłabyś napisać jak mniej więcej wygląda podanie o dotacje i jak trzeba je wypełnic? bo slyszalam ze musi byc maksymalnie dokladnie wypelnione, a zastanawialam sie nad wlasna dzialanoscia i mogloby mi to pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podanie o dotacje powinno być dostępne na stronie Twojego Urzędu Pracy:) u mnie jest do pobrania. Drukujesz i wypełniasz:) Tam są dość szczegółowe pytania, poza tym przygotowujesz kalkulację ekonomiczną, ewentualnie umowę wynajmu itp. Ale nawet jak coś źle wypełnisz, to panie w UP Cię pokierują co masz dalej zrobić:)

      Usuń