wtorek, 26 czerwca 2012

Podsumowanie czerwca:)

Tak sobie pomyślałam, że można już zrobić podsumowanie miesiąca.
Ostatnio bardzo mało czasu mam na przesiadywanie na internecie, bo cały mój czas pochłania zajmowanie się przygotowaniami do firmy oraz kończenie pisania pracy mgr.

Co do podsumowania miesiąca...

Wydaje mi się, że włosy bardziej się wygładziły. Na początku miesiąca byłam dla nich wyjątkowo dobra;) niestety pod koniec miałam już dla nich nieco mniej czasu...Ale mogę zdradzić, że zakładając sklep sprowadzę mnóstwo ciekawych rzeczy, które będę testować na swoich włosach, więc mam nadzieję, że ich kondycja znacząco się poprawi (na co liczę;)). Od razu zaznaczam, że do sklepu będę sprowadzać towar wyłącznie przetestowany przeze mnie, bo chcę, żeby w sklepie były same perełki. Jeśli to mają być kosmetyki naturalne to takie będą. Dużo czasu na to poświęciłam, poniekąd znam się trochę na składach kosmetycznych, więc nie dam się wyrolować. Chcę stworzyć sklep z prawdziwego zdarzenia i tego dokonam.

A teraz kilka fotek:




Niestety zdjęcia nie najlepszej jakości, bo robione wieczorem i lekko już "potargane";). W dodatku dwa pierwsze robione samowyzwalaczem, bo nie miał mi kto pomóc...A ostatnio usłyszałam opinię, że mi włosy chyba urosły:) Sama oczywiście tego nie widzę, ale skoro tak twierdzą inni...;)

16 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że produkty z Twojego sklepu będzie można zamówić również przez internet! :)
    Twoje włoski wyglądają coraz lepiej! Widać, że pielęgnacja im służy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co tylko przez internet;) a chciałam stacjonarnie ehh...
      Dziękuję bardzo:):*

      Usuń
  2. Rzeczywiście jakość slabiutka, ale widać że wloski zadbane. zazdroszczę przyszłej działalności, trzeba będzie Sie do Ciebie wybrać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety jakość słabiutka, bo i aparat nie najlepszy:/
      Zobaczymy jak to wyjdzie:) ale zapraszam już teraz:P

      Usuń
  3. Spełniasz sobie jedno z moich marzeń ;)) To będzie normalny sklep czy internetowy ? Gdybyś m nie obsługiwała z tymi włosami kupiła bym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze o tym marzyłam i...udało się:) Na razie niestety tylko internetowy, bo stacjonarny pochłonąłby zbyt wysokie koszty i mogę tylko pomarzyć:( I zamierzam postawić głównie na asortyment "włosowy" bo samej mi się taki marzy:D

      Usuń
    2. To równiez moje marzenie :) Gratuluję :)
      Na ostatnim zdjęciu włoski są mega :)
      Czekam na adresik sklepu :)

      Usuń
    3. Trzeba dążyć do spełniania marzeń:)
      Dziękuję:*

      Usuń
  4. Urosły, urosły ;)

    Dasz później namiary na Twój sklep?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie, że się pochwalę;)
      dziękuję, aż zaczynam w to wierzyć, że chociaż 1mm urosły:D

      Usuń
  5. Cos czuje, ze przez ten Twoj sklep moge zbankrutowac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestań, dla blogowej społeczności największe rabaty:D i karta stałego klienta:D

      Usuń
  6. no jasne, że urosły i są w świetnej formie :)

    to Ty teraz zajęta kobietka jesteś :) czekam na Twój sklep z niecierpliwoscią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już gromadzę asortyment:) właśnie ostatnio bardzo zajęta jestem, bo jeszcze mam niedługo obronę pracy mgr i tak wszystko na raz:( przez to mam mało czasu na pisanie:(
      :):*

      Usuń