poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Pracowity wieczór przede mną:)

Tak sobie pomyślałam, że pokaże Wam, co dzisiaj przywiózł mi kurier:D w sumie kurierów dzisiaj odwiedziło mnie dwóch (a miało być trzech:/), ale zanim to ogarnę to ciężka sprawa:D
Już mnie korci, żeby umyć czymś włosy:D chyba wybiorę szampon Love 2mix Organic z efektem laminowania i odżywkę tej serii z papryczką chili:)

Póki co chyba wezmę się powolutku za uzupełnianie sklepu...Pracowity wieczór i jutrzejszy dzień mnie czeka:)








49 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa ! Mom please !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczy mi się zaświeciły, a portfel mi uciekł z domu :D Na ruską banie się szarpnę ale coś muszę kupić :D I jak tu oszczędzać jak ty takie cuda serwujesz:D

      Usuń
    2. A moge dodać do koszyka na przechowanie czy to jakoś blokuje innym kupno jak by było mało ?

      Usuń
    3. Aha:D uwierz, że mi też jest ciężko się powstrzymać:D

      Chyba nie zrobili mi przechowywalni:/

      Usuń
    4. Ja Ci się nie dziwie, zaraz chyba bym wszystko pootwierała :D Spokojnie sobie to ogarniaj, my i tak się rzucimy i wykupimy :)

      Usuń
    5. Wiesz, że w programie sklepowym figurujesz jako najlepszy klient?:D

      Usuń
    6. haha nie dziwie się, jak zobaczyłam ten sklep to napakowałam wszystko i co tu z koszyka wyrzucić ? :D Myśle że tak pozostanie, bo ja taaaka ciekawa jestem :D

      Usuń
    7. O ja też:D i myśle co by tu otworzyć dzisiaj:D bo czuję, że chyba już wlosy znowu umyć:D

      Usuń
    8. Jak coś wypróbujesz i Cię zachwyci to mi powiedź :D

      Usuń
  2. Będzie sporo pracy. Same cudeńka widzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie, będzie i nikt za mnie tego nie zrobi...jeszcze nie miałam tych kosmetyków i też będę je próbować:)

      Usuń
    2. Tak się zastanawiam czy tym masz na to wszystko osobną lodówkę :D

      Usuń
  3. czekam aż się pojawią ponownie ajurwedyjskie kosmetyki i rzucam się na koszyk! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ajurwedyjskich niestety są spore braki:/ nie dosłali mi sporo produktów, które zamówiłam;/ a na co czekasz?:)

      Usuń
    2. farbę orzechowy brąz i wszystkie odżywki w proszku (http://fellogen.blogspot.com/2012/08/iszlist-zsk-i-setare.html)

      Usuń
    3. Kochana, więc tak:

      farba KHADI orzechowy brąz - niestety mam tylko te co przyszły:/
      - Kalpi Tone - koniecznie! - oczywiście nie przyszło, nie mają na stanie
      - Kapoor Kachli - jak wyżej
      - Shikakai- mam szampon
      - Puder Amla -mam
      - Brahmi - oczywiście nie mają
      - Neem -mam
      i inne indyjskie proszki, o ile ponownie pojawią się w ofercie
      + Maska drożdżowa Receptury Babuszki Agafii - mam

      Ostatnio straszne braki w hurtowniach:/

      Usuń
    4. to będę śledzić i jak tylko przyjdzie farba (bo to na niej najbardziej mi zależy) to zabieram się za zakupy.

      Usuń
  4. piękne widoki, aż oczu nie mogę oderwać ;D
    cudowności jednym słowem...
    dasz rade ogarnąć to wszystko :) powolutku i spokojnie jakoś pójdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu się też napatrzeć nie mogę:D i myślę co by tu wziąć:D chyba dzisiaj MUSZĘ umyć włosy:D
      Jakoś trzeba ogarnąć:)

      Usuń
  5. Raj dla oczu. Kochana bedziesz miec w sklepie taka placente jak mi wyslalas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki niej tym razem nie mialam matowych wlosow po indygo(rano zmylam) *.*, swietnie nablyszcza :)

      Usuń
    2. Ubolewam jak nigdy nad tym, że mi sie skonczyla :D

      Usuń
    3. Ostatnio też zastosowałam na włosy i na twarz i muszę przyznać, że jestem zachwycona! Mi też się kończy właśnie:D

      Usuń
    4. Daleko nie masz do sklepu :D. Na twarz nie probowalam-szkoda mi jej bylo :p, za to wlosach efekt super *.*

      Usuń
    5. Nawet ubierać się nie muszę:D Ja potrzebowałam wczoraj czegoś co natychmiastowo poprawi mi wyglą przed wyjściem, wypróbowałam placentę i....rewelacja!

      Usuń
  6. Kurcze śliczny widok :D Ten szampon z efektem laminowania zaciekawił mnie :D Jak kupię nowy kosmetyk do włosów np odżywkę to też od razu najchętniej bym poszła wymyć włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zaciekawił i chyba muszę go użyć:D

      Usuń
  7. Jeju jak to pieknie wyglada!!!chce juz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile dobroci! Gdzie jest obrazek 'mom please'?

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ to niesamowicie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupić cały sklep!!! Oj marzenie, zbieram kaskę póki co bo na razie słabiutko =p

    OdpowiedzUsuń
  11. W końcu mam odpowiedź na zbliżające się pytanie 'Co byś chciała na urodziny?'. Hyhyhyhy, od razu będę linki podsyłać. :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje kochana za dodanie do mojego zamówienia próbki balsamu 'balijki kwiat' pachnie cudownie, będę musiała się skusić na niego :) moje zakupy: http://choccolate.pinger.pl/m/14136852/naturalne-kosmetyki-zakupy

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej oddalabys chociaz 3 kartoniki :D ja chce ruska banie i inne cudenka ¡ nie moge sie doczekac kiedy te smakolyki pojawia sie w Twoim sklepie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na moje zamówienie które złożyłam ostatnio u Ciebie i powoli zabieram się do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. aa szkoda , że Ruskiej bani jest tak mało :(
    w sklepie pewnie nie będzie już :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ile kosmetyków... tylko pozazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  17. A czy można liczyć na kremy Bajkał Herbals? Dokładnie chodzi mi o nawilżający na noc i matujący na dzień:)

    Na te zdjęcia to się nie mogę napatrzeć:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że można:) Zamierzam zdecydowanie powiększać asortyment:D

      Usuń
  18. chyba właśnie umarłam z zazdrości;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Już nie mogę się doczekać dostawy do sklepu, gdyż jestem po wypłacie:)
    P.S. Uwielbiam Twój sklep!

    OdpowiedzUsuń