środa, 17 października 2012

Mini SPA dla włosów:) Czyli nowości i mój warkoczyk

Od dłuższego czasu chodził za mną zabieg przeprowadzenia domowego SPA dla włosów...Chciałam spróbować czegoś nowego i wybór padł na dwie nowe rzeczy, które w tym miesiącu sobie zakupiłam, a mianowicie :
- złota maska ajurwedyjska
- mydło tureckie naturalne.


Mini SPA dla włosów

SPA zaczęło się nałożeniem oleju palmowego z 3 kropelkami kolagenu+elastyny. Całość trzymałam ok 2 godzin. 
Następnie pierwsze mycie szamponem Bajkał *-* (moim ulubieńcem). Do drugiego mycia wypróbowałam nowość: mydło tureckie naturalne http://setare.pl/wosy-odywki-planeta-organica-mydo-tureckie-naturalne-p-123.html
Wygląda tak:


Już na samym początku urzekł mnie zapach i wygląd*-* W środku znajduje się liść, który pachnie bardzo intensywnie, pięknie! Całość ma dość ziołowy jak dla mnie zapach, może to właśnie przez ten liść:>
Samo mydło ma gęstą konsystencję -bardzo podobną do czarnego mydła savon noir. Konsystencja gumowa, ciągnąca się. Dzięki temu produkt jest niesamowicie wydajny! Ale troszkę ciężko nałożyć to mydełko na palec:D
Pieni się świetnie. Myślałam, że będę musiała nałożyć go sporo, żeby namydlić włosy i jakże bardzo się pomyliłam. Wystarczyła dosłownie odrobina na końcu palca, żeby namydlić i spienić całe moje włosy! Piany było tak dużo, że mogłabym w niej umyć włosy jeszcze raz. Tak więc do mycia włosów nadaje się idealnie. Posłuży mi jeszcze długo i z przyjemnością będę go używać:)

Po myciu nałożyłam maskę - i tu również wybrałam nowość - tak zachwalaną złotą maskę ajurwedyjską - http://setare.pl/wosy-odywki-planeta-organica-zota-maska-ajurwedyjska-p-122.html

Wygląda tak:


Pięknie pachnie,a po zmyciu zapach lekko utrzymywał się na moich włosach. Po wyjściu z łazienki, mama zapytała czym tak ładnie pachnę;)
Maskę zmieszałam z odrobiną maski algowej z kwasem hialuronowym - http://setare.pl/pprodukty-kosmetyki-naturalne-twarz-ciao-algi-kwasem-hialuronowym-p-143.html 

Wygląda tak:

Zaryzykowałam właśnie tą maską, ponieważ potrzebowałam czegoś mocno nawilżającego, a połączenie alg z kwasem hialuronowym wydawało mi się odpowiednie.

Nie stosowałam później żadnej płukanki.

Włosów nie suszyłam (zwykle właściwie zawsze suszę). Na zabezpieczenie włosów i końców użyłam masła shea+koleganu z elastyną.

Efekty

Jestem zachwycona*-* Możecie wierzyć lub nie, ale po całym tym mini SPA moje włosy wyglądały prawie tak jak chciałabym, żebym wyglądały...Były nawilżone, miękkie, puszyste, ładnie się układały i pięknie pachniały! Nie mogłam uwierzyć, że bez suszenia, włosy mogą wyglądać normalnie;) Nie puszyć się, nie wywijać każdy w inną stronę...Marzenie, dawno nie byłam taka zadowolona ze swoich włosów...To upewnia mnie w przeświadczeniu, że warto udoskonalać odżywki :)


I obiecane zdjęcia warkocza zrobione przed momentem -wybaczcie, ale były zrobione na szybko, warkoczyk zrobiony rano kiedy wstałam:)



14 komentarzy:

  1. Mydło wygląda niesamowicie :) Faktycznie zafundowałaś włosom prawdziwie egzotyczne SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydelko mnie kusi i maska tez. Chociaz boje sie czy domyje nim swoje wybredne wlosy :(.
    Wykorzystalam dzis ta probke od Ciebie :D- strasznie zdziwil mnie kolor i te drobinki, musze ja kiedys kupic :(
    Fajny prezent od Tz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak otworzyłam maskę to też mnie kolor zdziwił i te drobinki:D

      Usuń
  3. To mydło świetnie wygląda :O Umyłam nim włosy po uprzednim uzyciu szamponu - myślisz , że bez wczesniejszego użycia szamponu zmyłoby olej ? :>

    Fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja najpierw też umyłam szamponem, bo nie wiedziałam czy samo mydło będzie w stanie zmyć olej;) Muszę wypróbować:)

      Usuń
  4. mydło wygląda super;) moim włosom robię SPA jutro, bo mogę sobie pozwolić na dłuższy poranek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To mydełko tureckie z liściem mnie zafascynowało. Ale warkocz *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. oo i jest warkol :) kurde muszę wypróbować Twoje sposoby na puszyste włosy bo moje są grube ale chyba zbyt ciężkie bo oklapują;/ tzn falują się ale są takie zbite;/ chce takie jak Ty!:D no ale to muszę poczekać jakiś rok na tą długość:D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow włosy masz super :D a takie mini SPA dla włosów wskazane. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę to mydło i maskę! A telefonik super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, właśnie przeczytałam opis maski na stronie sklepu i dosłownie wywierciłam dziurę mojemu chłopakowi. Po wypłacie jest moja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To mydło tureckie naprawdę wygląda zachęcająco;) Ten liść jest przeuroczy;) Lubię telefony Nokii, uważam, że są naprawdę dobre:)

    OdpowiedzUsuń