wtorek, 22 marca 2016

Mleko i miód w zastosowaniu na twarz i włosy. Zapowiedź walki o piękne rzęsy, czyli "serum" DIY

 

Na wstępie muszę Wam polecić sprawdzony, świetny, ale jakże prosty, wręcz banalny sposób na piękną cerę - przemywanie twarzy mlekiem! Nie wiem czy pomoże każdemu, bo zawsze znajdzie się ktoś, komu taki czy inny sposób przypadnie do gustu oraz taki, któremu wcale nie będzie on odpowiadać. W moim przypadku sprawdza się genialnie. Ostatnio mieszankę miodu i mleka (zwykłego, bez znaczenia ile %) stosowałam na włosy, którym, jak się później okazało, mieszanka ta bardzo przypadła do gustu.

Tą samą mieszankę zastosowałam twarz. Nałożyłam na ok 45 minut, po czym zmyłam. Efekt? Twarz na początku ściągnięta, ale już po umyciu, bardzo wygładzona, nawilżona, zaróżowiona. Nie pojawiają się żadne nowe krostki a stare znikają. Najbardziej lubię przemywać twarz mlekiem prosto z lodówki, bo później cera jest ładnie zaróżowiona, a takiego efektu nie miałam nigdy i po niczym jeszcze:). Jak wiadomo, mleka do pielęgnacji twarzy, włosów i całego ciała używały nasze babcie, a patrząc jeszcze sporo wcześniej - sama Kleopatra! Coś w tym jest...Kiedyś nie było takich specyfików jak dzisiaj w sklepach, a kobiety miały piękną cerę, skórę, włosy... Osobiście, im więcej używałam kosmetyków (w pewnych okresach życia) , tym gorszą miałam cerę.


No i moje nowe postanowienie - walka o piękne rzęsy. Przymierzam się do zrobienia "serum" składającego się między innymi z oleju rycynowego i kozieradki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz