piątek, 18 marca 2016

Wszechstronne zastosowanie wody różanej. Woda różana dobra niemal na wszystko!

 

 

Woda różana i milion jej zastosowań.

O wodzie różanej pisałam już wielokrotnie. Bardzo lubię stosować ją na włosy, ale na twarz lubię chyba jeszcze bardziej. Ostatnio jest to trochę zapomniany produkt. Zupełnie niesłusznie.


Moje zastosowanie wody różanej:

1. Tonik do twarzy
 To zdecydowanie najlepszy tonik jaki miałam. No i naturalny! Używałam już różnych toników, wypróbowałam kilka naturalnych, ale zawsze najchętniej wracam właśnie do wody różanej.


2. Dodatek do masek/glinek
 Najbardziej podobała mi się mieszanka glinka Multani Mati + woda różana. Zamiast wody przegotowanej użyłam wody różanej. Nie dość, że niesamowicie pięknie pachniało to jeszcze skóra po zastosowaniu była miękka i nawilżona. Fajne połączenie stanowi też woda różana i maseczka sandałowa - równie piękny aromat!
Generalnie lepiej użyć wody różanej niż zwykłej przegotowanej wody do zrobienia maseczki.


3. Mgiełka do twarzy
W ciągu dnia lubię spryskać twarz wodą różaną, doskonale nawilża i odświeża, zwłaszcza w upalne dni.


4. Środek łagodzący do powiek
Wacik kosmetyczny nasączony w wodzie różanej i przyłożony do zamkniętej powieki nie tylko odświeża i uspokaja, ale także łągodzi podrażnienia.


5.Spray do włosów
Moja ulubiona wersja to mieszanka wody różanej, olejku np migdałowego lub z pestek winogron i żelu z aloesu. Wszystko przelewam do buteleczki i spryskuję płynem włosy. Trzeba tylko uważać, żeby nie przesadzić, bo można przetłuścić włosy - olej w składzie!


6. Dodatek do kąpieli
Kilka kropel wody różanej w kąpieli i uzyskamy piękny aromat.


7. Płukanka do włosów
Nie, nie z samej wody. Niewielka ilość wody różanej w około litrze przegotowanej zwykłej wody wystarczy, żeby nadać włosom połysk i miękkość.


Produkt ten ma milion zastosowań,ja wymieniłam kilka swoich ulubionych. Wiadomo także, że świetnie sprawdzi się ona w kuchni!
W mojej łazience jest to obecnie rzecz niezbędna:) Tania, wydajna i bardzo pożyteczna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz