poniedziałek, 20 lutego 2017

Podsumowanie stycznia: moje wygrane+ produkty testowane+ płatne reklamy i ankiety

Postanowiłam, że co miesiąc będę podsumowywać swoje wygrane/produkty testowane z zeszłego miesiąca.
Wyjątkowo w lutym późno podsumuję styczeń, ale to tylko dlatego, że dopiero wpadłam na ten pomysł ;-)



Absolutnie najlepsza wygrana w styczniu to LEDowy odkurzacz Philips.
Wysłałam swoje zgłoszenie do programu Philips Tester, w którym akurat trwał nabór do testów.
Nie będę się rozpisywać na temat całej procedury, jeżeli dostanę wiadomości/pytania w tym temacie, to edytuję post.
W każdym razie otrzymałam na 2 tygodnie odkurzacz do testów. Przez ten czas sprawdzałam, testowałam, odkurzałam. Po wyznaczonym czasie testowania przygotowałam videorecenzję (było to nieobowiązkowe, ale na tym polegał konkurs).
Tu link do "zwycięskiej" videorecenzji KLIK KLIK KLIK
Odkurzacz jest rewelacyjny i ogromnie się cieszę, że został ze mną na stałe!!!



Wygrana jeszcze z grudnia, po nieudanym doręczeniu (potłuczone butelki), paczka dotarła do mnie właśnie w styczniu. 4 wygrane piwa z indywidualnym napisem.
Wygrana w Loterii Tyskie - Tyskiego Najlepszego.


Ambasadorska wódka Stock Sparkling. 
Kampania na facebooku. Butelka podpisana imieniem i nazwiskiem ;-) Paczka przyszła bardzo szybko.



Wygrana na facebooku. Wystarczyło odpowiedzieć na pytanie konkursowe i opowiedzieć o postanowieniach noworocznych. Do zgarnięcia był kalendarz kulinarny z przepisami.
Przesyłka przyszła listem poleconym.



Poza tym zarejestrowałam się na Clixsense  --->KLIK KLIK KLIK

Od momentu zarejestrowania uzbierało mi się już prawie $7 !
Aby móc wypłacić pieniądze należy uzbierać $8, więc jeszcze chwila.
Konto jest darmowe, ale można wykupić konto premium (ja na razie korzystam z darmowego, ale planuję poszerzyć na premium). Poświęcam kilka minut dziennie. Klikam w reklamy, czasami dostaję płatne ankiety lub jakieś zadania do wykonania.
Strona jest pewna.
Tu potwierdzenie moich zarobionych pieniędzy:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz