środa, 2 maja 2012

Włosy - spirulina + grzybek tybetański +kilka recenzji (Vatika, szampon Auchan i Himalaya)

Wczorajszą kurację zaczęłam od:
1. nałożenia olejku kokosowego Vatika na ok godzinę
2.dwukrotnego umycia włosów szamponem z Auchana zielone jabłko  
3. dwukrotnego umycia włosów szamponem Himalaya
4. nałożenia odżywki (spirulina+grzybek tybetański+5kropel oleju jojoba)
5. spłukania odżywki + umycia mydłem Alep
6.spłukania płukanką (szałwia+zielona herbata smakowa)



1. Vatika

Dokładnie taka jak na zdjęciu.Stoi u mnie w łazience i niestety trochę się skrystalizowała...Ale wystarczy chwilę ogrzać butelkę w dłoniach i wszystko ok:). Vatikę używam na zmianę z innymi olejami. Na początku jakoś nieszczególnie przypadła mi do gustu, ale ostatnio zaczęłam widzieć fajne rezultaty. Nigdy nie miałam problemu z wypadaniem włosów. Mam bardzo gęste włosy. Koszmarnym minusem ciągle jest dla mnie zmycie oleju. Nawet jak umyję włosy 5-ciokrotnie to nie zawsze olej się dobrze zmyje! 
Podsumowując:

Plusy:
+  wydajność
+ zapach:)
+ wzmocnienie włosów
+ naturalny skład
+ zagęszczenie włosów
+ cena

Minusy:
- jak dla mnie - ciężko zmyć
- u mnie się skrystalizował...

Generalnie za cenę 10-15zł warto wypróbować. Ja mam z wymianki, więc chętnie podjęłam się próby sprawdzenia tego oleju. Wiem, że dużo dziewczyn bardzo go sobie chwali, ja mam go już kilka miesięcy, ale tak na poważnie zaczęłam go testować dopiero niecałe 2 tygodnie temu. Może nie jest jakiś super rewelacyjny (jak Amla:P) ale na pewno jest to produkt godny uwagi. Może jak "potestuję" jeszcze 2-3 tygodnie to zobaczę większe rezultaty.


2.Szampon zielone jabłko z Auchana.


 Na szampon natknęłam się zupełnie przypadkiem, jeżdżąc na uczelnię. W drodze powrotnej przeważnie wstępowaliśmy do Auchana i tam szukałam jakiegoś taniego szamponu z prostym składem. Skład szamponu nie jest rewelacyjny, bo zawiera m.in. SLS, ale jest chociaż prosty i krótki....Póki co nie znalazłam bardziej odpowiedniego szamponu i ciągle jestem na etapie poszukiwań.
Wypróbowałam już chyba wszystkie możliwe szampony tej serii z Auchana. Zielone jabłko najbardziej przypadło mi do gustu. Cena tego szamponu to coś ok 2zł (2 z groszami) za litr. Więc bardzo tanio. Szampon jest przy tym bardzo wydajny, ładnie się pieni. Nie mam po nim łupieżu.

Podsumowując:

Plusy:
+ cena
+ ładnie się pieni
+ nie podrażnia, nie powoduje łupieżu
+ duża pojemność
+ wydajny
+ zapach
+ dobrze myje
+ nie plącze włosów

Minusy:
- skład
- dostępność (tylko w auchanie)
- ciężko nim zmyć oleje

Za taką cenę warto wypróbować.



3. Szampon Himalaya

Szampon kupiłam razem z odżywką za ok 11zł. Trochę się rozczarowałam, bo skład nie jest idealny i ponownie nie skuszę się na zakup. Świetnie się pieni, nawet dobrze myje i ładnie pachnie. Ale od 
szamponu wymagam czegoś więcej.

Podsumowując:

Plusy:
+ cena
+ wydajność
+ trochę natury w składzie;)
+ świetnie się pieni
+ ładnie pachnie
+ nie podrażnia, nie powoduje łupieżu

Minusy:
- skład

Może i warty wypróbowania, ale ja już wypróbowałam i jednak drugi raz się nie skuszę.


Eksperyment - odżywka. Spirulina+grzybek+5kropel oleju jojoba

Jakoś tak sobie wykombinowałam tą odżywkę. Piłam grzybka, więc postanowiłam go wypróbować także na włosach. Do grzybka dodałam troszkę spiruliny (powstał fajny zielonkawy kolor) i 4-5 kropelek olejku jojoba. Całość wymieszałam i nałożyłam na umyte włosy na jakieś 10-15minut i założyłam specjalny ręcznik na włosy. Nie powiem, zapach do najprzyjemniejszych nie należał no i mój ręcznik zabarwił się trochę na zielono. Po tym czasie zmyłam wszystko, umyłam jeszcze Alepią i spłukałam przygotowaną wcześniej płukanką. Po prostu zalałam szałwię (bo przyciemnia włosy) z zieloną herbatą smakową, odcedziłam i gotowe.

EFEKT I MOJA OPINIA

Przyznam szczerze, że jestem zaskoczona efektem. Poza grzywką, gdzie olej dobrze się nie spłukał! Ale poza tym, włosy bardzo błyszczą, są miękkie, puszyste, nie puszą się, ładnie się układają i są takie nawilżone i wygładzone! Z pewnością nie robiłam tej odżywki pierwszy i ostatni raz:) Zagości u mnie na stałe, co jakiś czas oczywiście:)                                                     

I zdjęcia włosów:





                                                                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz