wtorek, 9 października 2012

Do takich włosów dążę...:) Garść inspiracji - włosy falowane





Tak, wiem, pogodziłam się już, że nigdy nie będę mieć prostych włosów.. W związku z tym przeszukałam internet w poszukiwaniu inspiracji do jakich włosów dążyć...

Oto kilka inspiracji, które będą mnie motywować do dalszego dbania o włosy:) Mam nadzieję, że moje włosy też będą tak wyglądać...

Mój cel :

długość: włosy za tyłek/do połowy uda
kolor: naturalny 
ułożenie/struktura: naturalne, falowane
Wszystkie zdjęcia znalezione w google.pl







25 komentarzy:

  1. Przez takie inspiracje jednoczesnie się motywuję i popadam w kompleksy ! ;D
    Jak nie masz prostych włosów jak masz- chciałabym własnie takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam, mam falujące:) a chciałabym proste jak druty:D

      Usuń
    2. Oj tam ! Masz piękne i Ci zazdroszczę :)

      Usuń
  2. pani w różowym stroju ma przepiękne włosy!:) i takie długie... - powodzenia w osiąganiu celów:D

    OdpowiedzUsuń
  3. kręcone są rewelacyjne ;-) powodzenia w dążenia do celu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już jakiś czas temu pogodziłam się z tym, że prostych włosów mieć nie będę. Również chce mieć długie falowane włosy. Nie aż tak długie jak Ty, ale dłuższe od moich obecnych o jakieś 10cm góra 15cm :) Ze zdjęć najbardziej podoba mi się 1 i 6 :) A co do zmiany wyglądu bloga to podoba mi się :) Takie same kolorki jak u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już się musiałam pogodzić:) Czarny najładniejszy:D

      Usuń
  5. Piękne inspiracje :) Bardzo chciałabym fale, niestety, mam proste i nielubiące się z falami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne !!! ja musze poczekać na taką długość ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tych celów bliżej Ci niż dalej, także szybko pójdzie. ;)

    <... a co się nawzdychałam z podziwem do zdjęć to moje haha :D>

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne fale, aż nabrałam ochoty na papiloty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre inspiracje to faktycznie raczej wpędzają w kompleksy :P Jeszcze uroda właścicielek imponujących włosów też jest do pozazdroszczenia :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chciała żeby moje się sprecyzowały wreszcie! Raz się nieźle falują raz są proste. Naprawdę ich nie rozumiem;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kręcone włosy są naprawdę śliczne! Świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow włosy robią wrażenie :D ale i tak Twoje są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fale są naprawdę piękne ale te z prawdziwego zdarzenia - a długie to już w ogóle bomba!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne są, ale nie chciałabym mieć tak długich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń