poniedziałek, 7 marca 2016

Dzień Kobiet - czyli standardowy problem faceta na zakupach. Buszując w internetowym świecie.

Jak co roku 8 marca i kilka dni przed, wielu facetów w Polsce ma problem z odpowiednim dobraniem prezentu dla swojej wybranki, mamy, siostry, babci, cioci, szefowej, koleżanek z pracy i tak dalej i tak dalej.
Mamy z tym problem również my same, drogie Panie, postanawiając, iż 8 marca to wręcz idealny "powód" do sprawienia prezentu samej sobie ;-)

Zrobiłam małe zestawienie ciekawych propozycji prezentowych:


Perfumy, perfumy, perfumy...
To chyba to, co kobiety kochają najbardziej! Która z pań nie byłaby zadowolona, gdyby nie dostała w tym dniu ulubionego flakonika perfum? Ważne, żeby wiedzieć, jakie zapachy lubi osoba, którą chcemy obdarować...Znam sytuację, kiedy to moja kumpela dostała dość drogie perfumy, niestety kompletnie nie w jej stylu. Oczywiście prezent przyjęła z uśmiechem na ustach, a niedługo później go sprzedała ;-)
Nie polecę Wam swoich ulubionych zapachów i wcale nie napiszę, że uwielbiam Bvlgari (Omnia Crystalline), Victoria Secret, Paco Rabanne Lady Million i Black XS, Cerruti 1881, CK In2U i jeszcze ze sto innych ;-)
Osobiście mam obawy przed zakupem perfum w internecie..Łatwo natrafić na podróbki, dlatego mogę polecić dwa sprawdzone miejsca, gdzie na pewno kupicie oryginały:

Z tym kuponem rabatowym 20% rabatu na asortyment nieprzeceniony: answ316
Jeśli ktoś zamierza skorzystać z zakupów w Sephora.pl, kod rabatowy na pewno się przyda.

oraz 



Bez kodu, ale ceny są ok. Zamawiałam kiedyś swoją ukochaną Omnię Crystalline i Obsession Night. Bezproblemowo.




Oczywiście muszę Was także zaprosić na Setare !
 W tym dniu czeka na Was rabat 10% na cały asortyment. A przypominam o tańszych opcjach wysyłki i nowym wyglądzie sklepu ;-)




Dla tych, którzy gustują w markowych ubraniach, ciekawa propozycja od 

W asortymencie m.in bielizna koronkowa - mój "konik" - i dopóki nie stworzę własnej kolekcji (pojedyncze sztuki już są), to polecam Wam takie produkty :




Zima co prawda się kończy, ale ten płaszczyk wpadł mi w oko:



Ta sukienka aktualnie jest na wyprzedaży i kosztuje 29,90zł



Ogólnie polecam dział Outlet - można upolować fajną okazję.




A skoro o bieliźnie mowa ;-)
Chyba każda zna sklep


Asortymentu chyba przedstawiać nie muszę. Ładna, ekskluzywna bielizna w różnym przedziale cenowym.
A za zapisanie się do Newslettera można aktualnie otrzymać 15% rabatu na zakupy.



 
Książki! Uwielbiam książki. Książki ciekawe, historyczne, biografie, przygodowe, kryminały...Osobiście korzystam z biblioteki, ale pewne egzemplarze po prostu musi się mieć na swojej półce. Miłośniczki książek zapewne wiedzą już, co chciałyby dostać ;-)
Ze swojej strony polecam Ojca Chrzestnego
  



Biżuteria

Kobiety są jak sroki. Większość z nas (no ja akurat nie) lubuje się w błyskotkach. Przechadzając się po internecie natrafiłam na ciekawy sklep, na którym trwa wyprzedaż do -50%
Sklep nazywa się  Iloko i szczerze powiedziawszy nie wiem o nim nic więcej. Spodobała mi się po prostu ta bransoletka KLIK KLIK KLIK
Ale asortyment i ceny są jak najbardziej w porządku. Jak wspomniałam nie wypowiem się na temat jakości, obsługi sklepu, szybkości wysyłki itp, ale wizualnie jest ok.
Znajdziecie tu także słynną "celebrytkę" - bransoletkę Infinity KLIK KLIK KLIK w cenie 4,90zł.

Ja wszelakich zakupów typowo biżuteryjnych dokonuję na jednym stosownym portalu, mianowicie Aliexpress


Pomysłów na prezent jest pewnie tak dużo jak i kobiet na świecie. Jeżeli Panowie kupują prezent z okazji Dnia Kobiet bliskiej sobie kobiecie, mogą pofatygować się na nieco bardziej wyszukany prezent, coś, o czym Pani w dniu swojego święta (i nie tylko) marzy. Jeżeli wiecie zatem co powinno być tym prezentem, macie praktycznie problem z głowy.
W przypadku koleżanek z pracy lub innych bliżej niespokrewnionych pań, najodpowiedniejszy będzie prezent uniwersalny, mianowicie kwiaty i czekoladki.


Czego osobiście nie lubię w Dniu Kobiet?
Tego, że wszystkie kobiety MUSZĄ dostać kwiatka...Nic nie muszą, dla mnie to już jest oklepane...Właściwie najodpowiedniejsze będzie samo złożenie życzeń. Fakt, że się pamięta jest, przynajmniej dla mnie, najważniejszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz