piątek, 13 lipca 2012

Ktoś chętny do testów razem ze mną?:) Zapraszam do testowania kosmetyków!

W związku z dużym zainteresowaniem moimi hurtowymi zakupami do sklepu i możliwością testowania kosmetyków przez mnie, postanowiłam podzielić się, może z 3, może z 5 osobami, którym darmowo udostępnię próbki kosmetyków do testów. Będą to te same kosmetyki, które testuję ja.

Na zachętę powiem, że będą to kosmetyki naturalne takie jak:
- peeling enzymatyczny
- kwas kojowy
- spirulina - algi
- kolagen + elastyna
- kwas hialuronowy
- glinka czerwona + algi
- glinka biała
- placenta
- maski algowe tylu: mleko+pszenica, z kwasem hialuronowym, ujędrniająca, liftingująca usuwająca cienie pod oczami
- produkty orientalne/arabskie taki firm jak Khadi, Hesh, KTC, Dabur (np. woda różana, olej palmowy, olej musztardowy, maski i szampony w pudrze typu Aitha, Tulsi Kalpi Tone, Maka)
- produkty rosyjskie/ukraińskie, np woda różana z Krymu, maski mineralne z Krymu, różnego rodzaju wody, szampony/odżywki Bajkał, Pierwoje Reshenie
- być może produkty typu szampony/odżywki Born to Bio, Alva itp.

Jeszcze nie zdecydowałam dokładnie co to będzie, ale będzie tego duża różnorodność;)
Nie będą to pełnowymiarowe opakowania, a jedynie odlewki/odsypki.


REGULAMIN

Regulamin wygląda następująco:

Wśród osób zgłaszających chęć udziału w testach wylosuję od 3 do 5 osób. Testy mają formę współpracy z moją firmą.

Warunek konieczny do wzięcia udziału w losowaniu:
- Bycie publicznym obserwatorem mojego bloga. Proszę to zaznaczyć w komentarzu.

1. Czas trwania konkursu: 13 lipca 2012 - 25 lipca 2012do godziny 23.59
2. Wyłonienie zwycięzcy nastąpi najpóźniej do 2 dni. Najprawdopodobniej już następnego dnia.
3. Wysyłam tylko na terenie Polski.
4. Fundatorem nagród jestem ja.
5. Zwycięzcę wybiorę osobiście spośród osób zgłaszających chęć wzięcia udziału w testach.
6. Warunkiem koniecznym jest bycie obserwatorem mojego bloga.
7. Osoby wytypowane do testów otrzymają darmową przesyłkę zawierającą odlewki/odsypki produktów wybranych przeze mnie losowo, których niezależne recenzje będą opisywać na swoich blogach.
8. Osoby wytypowane do testów będą musiały przed wysłaniem paczki podpisać zgodę na przesłane przeze mnie warunki współpracy. Oczywiście można odmówić i tym samym zrezygnować z testów.
9. Zastrzegam sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.
10. Zgłoszenie się jest jednocześnie akceptacją regulaminu.

Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako:
e-mail:
Zgłaszam chęć do wzięcia udziału w testowaniu kosmetyków, ponieważ: (tu wpisać dlaczego chcecie testować i dlaczego to właśnie Was powinnam wybrać)

12 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Saga
    e-mail: sagabeautyblog@gmail.com
    Zgłaszam chęć do wzięcia udziału w testowaniu kosmetyków, ponieważ jest to moją pasją, uwielbiam testować wciąż nowe produkty, i mam nadzieję znaleźć kiedyś ten idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje jako: Malina
    e-mail: katarzyna00@yahoo.pl
    Zgłaszam chęć do wzięcia udziału w testowaniu kosmetyków, ponieważ: uwielbiam sprawdzać na sobie różne nowości, a w wymienionych kosmetykach którymi masz zamiar obdarzyć swoje 'testerki' są moje ukochane wszelkie orientalne produkty. Dlaczego jestem dobrym wyborem? Ponieważ obiektywnie i wyczerpująco zrecenzuje każdy kosmetyk, co by to nie było.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako: goldonna
    e-mail: goldonna@o2.pl
    Zgłaszam chęć do wzięcia udziału w testowaniu kosmetyków, ponieważ... lubię odkrywać nowości, nigdy nie używałam tych kosmetyków o których piszesz na blogu, chciałabym je bliżej poznać, recenzje piszę szczere, bardzo przemyślane i do każdego wpisu podchodzę bardzo profesjonalnie. Tak jak Ty dbam o włosy o pielęgnację. Nie zawsze odpisuję ale często zaglądam na wpisy. Co do specyfików, które wystawisz do testów, mam zaufanie, gdyż wiem, że się na tym znasz i umiesz wybrać to co najlepsze. Wielką przyjemność sprawiłoby mi coś do przetestowania na włosy lub glinki, algi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako : imprevisivel
    e-mail : kingablog@o2.pl
    Zgłaszam chęć wzięcia udziału w testowaniu kosmetyków , ponieważ jak wiesz mam straszna obsesję na punkcie kosmetyków , a szczególnie tych do włosów , uwielbiam o nie dbać i wszystko co z nimi związane pragnę miec :D
    Dlaczego powinnaś wybrać mnie ? Możesz liczyc na szczerą recenzję jak to się mówi ''bez sciemy'' hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: eve
    e-mail: eve.evel@interia.pl
    Zgłaszam chęć do wzięcia udziału w testowaniu kosmetyków, ponieważ.... kiedy tylko zobaczylam tytul w blogrollu moje serce szybciej zabilo :D. Uwielbiam testowac nowosci a ty mnie juz nimi zaczynasz kusic. Poza tym rosyjskie kosmetyki kocham, tak samo jak dbanie o skore i moje wloski. Mozesz tez liczyc na szczera recenzje. Wybierz mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: neli
    e-mail: reddevilka@gmail.com
    Zgłaszam chęć do wzięcia udziału w testowaniu
    kosmetyków, ponieważ uwielbiam nowości, a do wielu rzeczy, o których pisalas, nie mam dostępu. Możesz liczyć na szczerą i dokładną recenzję, mi testowanie kosmetyków da masę radosci, a Twojej firmie (mam nadzieję) przysporzy wielu klientów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Aoi-chan
    e-mail: kasiad9-98@o2.pl
    Zgłaszam chęć do wzięcia udziału w testowaniu kosmetyków, ponieważ: lubię to robić, a nie zawsze mam dostęp do kosmetyków innych firm niż te, które są dostępne w polskich drogeriach. Liczę, że nawet te odlewki czy odsypki kosmetyków sprawią mi wielką radość

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako dobiezka
    e-mail: dobiezka@o2.pl
    Zgłaszam chęć do wzięcia udziału w testowaniu kosmetyków, ponieważ potrzebuję w końcu czegoś konkretnego. Kosmetyki ze sklepowych półek nie spełniają moich oczekiwań. Dlaczego chcę je przetestować? Ponieważ czuję, że naturalna pielęgnacja włosów będzie strzałem w 10, i może dzięki Twoim próbkom uda mi się nieco zregenerować włosy oraz przekonać siebie oraz innych, poprzez recenzje, do przejścia na dobrą, naturalną drogę ;))) Ot, moja opinia;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Remedy
    e-mail: ankasikoreczka@vp.pl
    Zgłaszam chęć do wzięcia udziału w testowaniu kosmetyków, ponieważ: Jestem teraz chwilowo na etapie szukania naturalnych kosmetyków/półproduktów (chcę przestawić się na praktycznie tylko naturalne metody pielęgnacji), które służyłyby mojej mieszano-wrażliwo-naczynkowej cerze oraz zmianie koloru włosów na rudy (rozjaśniacz niestety poszedł w ruch tak więc włoski znów zaczęły się 'buntować') tak więc nawet znikome ilości nowych kosmetyków może pomogłyby mi naturalnymi metodami ujarzmić moją kapryśną cerę i pomóc okiełznać moje już prawie rude włosy :] Poza tym z tego co się orientuję oferujesz kosmetyki nie testowane na zwierzętach, a teraz na prawdę trudno znaleźć kosmetyk, który nie tylko będzie nam na prawdę pomagał, ale też nie będzie testowany właśnie na zwierzakach. No i poza tym nie zawsze mam kasę, żeby zakupić np półprodukty z ZSK czy innych stron bo nie raz koszt samych wysyłek potrafi skutecznie zdemotywować do zakupów, zwłaszcza, jak się nie pracuje i nie ma się 'stałego źródła dochodów'. Jeśli chodzi o recenzje kosmetyków/półproduktów to z wielką chęcią bym je pisała, bo jakoś nie cieszy mnie opisywanie na blogu produktów naszprycowanych samymi parabenami, silikonami i innymi tego typu rzeczami, wolałabym móc podzielić się z innymi moją opinią o zdrowszych kosmetykach.

    Pozdrawiam,
    Remedy

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: lady1307
    e-mail: lady1307@interia.pl
    Zgłaszam chęć do wzięcia udziału w testowaniu kosmetyków, ponieważ: jestem ciekawa wielu rzeczy, a testowanie pomogło mi by poznać nowe produkty. OD czasu do czasu lubię sama od siebie napisać o jakimś kosmetyku ale już z góry daję znać ,ze to jest kilka krótkich zdań bo sama wiem po sobie, ze nie zawsze mam ochoty czytać długie poematy :)
    Kolejną rzeczą to to, że nie zawsze mam możliwość do zakupienia pewnych produktów. Zresztą te kosmetyki chyba mnie już wołają:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako:morrora
    e-mail:zmalowanalala@wp.pl
    Zgłaszam chęć do wzięcia udziału w testowaniu kosmetyków, ponieważ: zaintrygowałaś mnie kosmetykami , których używasz. Większość z nich jest mi zupełnie obca i przyznam szczerze , że aż mnie korci , żeby ich wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Iv
    e-mail: itherin@op.pl
    Zgłaszam chęć do wzięcia udziału w testowaniu kosmetyków, ponieważ: mam bzika na punkcie pielęgnacji włosów :). Uwielbiam kosmetyki naturalne i choćbym nie wiem jak się starała, nie mogę się powstrzymać przed testowaniem coraz to nowszych produktów. Szczególnie kuszą mnie kosmetyki zagraniczne/orientalne, jak dotąd zdążyłam się polubić z kilkoma indyjskimi produktami, ale nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z całą rzeszą innych, fastastycznych rzeczy (a nęcą mnie od dawna!). Na pewno z wielką radością wcieliłabym się w rolę testerki i rzetelnie zrecenzowała wszystko, co wpadnie w moje łapki (i na włosy!) ;).

    OdpowiedzUsuń