czwartek, 26 lipca 2012

Oto osoby, które będą testować razem ze mną kosmetyki

Nadszedł czas na dokonanie wyboru osób do testowania kosmetyków, które obecnie sama także testuję;) Mam nadzieję, że sprawi Wam to przyjemność. Nie ukrywam, że wybór był bardzo ciężki... Zaczęłam już robić wyliczankę:D
Wiecie, że gdybym mogła, to najchętniej wybrałabym wszystkie osoby, które się zgłosiły, ale tak się nie da. A szkoda. I tak wybrałam 6 osób, czyli jedną więcej niż planowałam, no ale nie mogłam się zdecydować...Oczywiście jeśli ktoś chce, jak najbardziej może zrezygnować, nie jest to obowiązkowe.
No to co, nie ma co przedłużać;)


Oto lista osób:

 eve
 Iv
Magdalena B
Remedy

imprevisivel

Donna


Proszę te osoby o potwierdzenie, czy nie rezygnują, bo może jednak nie chcą testować nowości:) Przypominam, że poproszę Was o zrecenzowanie na swoich blogach produktów, które dostaniecie. Proszę również o wysłanie na mojego maila  wiadomości z danymi do wysyłki oraz nickiem blogowym, żebym wiedziała o kogo chodzi:)

 Jeśli możecie napiszcie co już testowałyście, chociaż i tak będziemy razem (z każdym indywidualnie) ustalać co kto dostanie do testów. No i kiedy, bo nie wszystko jeszcze mam:)

Z każdą osobą wszystkie szczegóły będę ustalać mailowo:) 

9 komentarzy:

  1. Dziękuję.
    Nie spodziewałam się, że zostanę do tego wybrana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie :)
    Potwierdzam, że chce testować, oczywiście recenzja pojawi się u mnie na blogu :)
    już wysyłam dane na e-maila

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale będą szczęśliwe :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje kochana, bardzo sie ciesze :*
    Zaraz wysle Ci dane na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla dziewczyn, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ się cieszę ! Dziękuję :*
    Już wysłałam dane do wysyłki ;)
    I oczywiście dalej jestem zainteresowana ;]
    Aaa i jak odczytasz e-mail to daj jakoś znac bo cos ostatnio poczta mi szwankuje więc chcę mieć ta pewność ;)
    Poprawiłas mi humor na koniec złego dnia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze, ale zrobiłaś mi niespodziankę na imieniny! :D Strasznie się cieszę :] I oczywiście wysłałam już e-maila :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę :). Dziękuję i już piszę maila.

    OdpowiedzUsuń