poniedziałek, 21 maja 2012

TAG co lubię i inne drobnostki:)

Mam nadzieję, że wieczorkiem uda mi się skrobnąć jeszcze jakąś notkę, bo mam o czym pisać, tylko czasu brak. Dzisiaj nałożyłam sobie na włosy mieszankę olejów - orzechowego i mojego absolutnie najulubieńszego;) ryżowego.
Niestety najpierw muszę podgonić trochę pracę mgr, a dopiero później mogę sobie pozwolić na chwilę odpoczynku...



Więc tak szybciutko tag, który przywędrował do mnie od  . Za co dziękuje. Mi również tag przypadł do gustu:)

 Zasady:
1. Banerem jest wklejone zdjęcie.
2. Napisz kto Cię otagował.
3. Wypisz wszystkie drobne rzeczy, które przychodzą Ci do głowy, które lubisz, które czynią Cię szczęśliwą, te wszystkie drobnostki, dla których warto żyć. Szczególnie te najdrobniejsze i te, które wydają się zbyt banalne, by je wymienić, ale które poprawiają Ci humor.
4. Otaguj kilka osób.
Ja lubię:
- przebywać z moimi bliskimi
- zwierzaki, szczególnie psiaki i szczurki, bo sama mam
- pomagać innym, sprawiać przyjemność moim bliskim, robić im prezenty, niespodzianki, itp
- MOTOCYKLE!!!
- kiedy ktoś się o mnie martwi, troszczy
- klimaty arabskie, orientalne
- uczyć się języków obcych
- marzyć:)
- tworzyć coś sama z niczego, wiedząc, że mogłam to kupić drożej w sklepie (np.coś uszyć, zrobić jakiś kosmetyk, coś do domu)
- mieć długie włosy
- piłkę nożną
- reprezentację Hiszpanii w piłce nożnej:)
- F1
- długie spacery
-  dobry film
- jeść:D (chociaż absolutnie po mnie nie widać, żebym cokolwiek jadła;) )
- kiedy nie muszę wstać rano
- czasem małe szaleństwa:)
- mieć jakiś cel w życiu i coś osiągać
- być niezależna, ale sama pomagać innym
- kiedy nic nie MUSZĘ:D
- nasze polskie góry:)
- prowadzić swoje autko :)
- po prostu przyjść do garażu i popatrzeć na swoje autko i moto
- rozmowy z miłymi osobami
- pośmiać się
- się przytulać!!!:)
- uśmiech moich bliskich
- śnieg
- ciepły, wiosenny wiaterek
- święta
- kiedy na świecie wydarzy się coś dobrego
- pokonywać trudności, wychodzić z opresji, sama sobie radząc
- wyszukiwać rzeczy nietypowych, niespotykanych, z różnych zakątków świata (np ostatnio mydło z Ghany i nowe kosmetyki naturalne z Bułgarii)
- czasem się w coś zapatrzeć:)
- kiedy czasem pod jakimś sklepem ktoś (zwykle faceci) patrzą czy poradzę sobie z zaparkowaniem (bo przecież baba za kierownicą:P), po czym np świetnie mi to wyjdzie i jak popatrzę na ich minę - bezcenne, głupio im:D lubię to:D
- kiedy coś mi się udaje
- kiedy mogę kupić coś bliskim bez okazji
- moje domowe zwierzaki
- leżeć i nic nie robić
i jeszcze milion innych rzeczy:)


Taguję:


9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na razie niestety dwa pieski tylko, ale strasznie kochane:) miałam szczurka, długo ze mną był i póki co rodzice "nie pozwalają" mi mieć drugiego, bo za bardzo się przywiązałam do tego co miałam i bardzo przeżyłam kiedy sobie odszedł:( I mówią, że im znowu będzie mnie szkoda, ehh:)

      Usuń
    2. Ja mam krolika :). kiedys mialam swinke a w domu rodzinnym pieska :). Chomiczka tez mialam ale one wlasnie krotko zyja :(

      Usuń
    3. Ja miałam już mnóstwo zwierzątek:) i królika i świnkę i chomika itp itd:D ale najbardziej się przywiązałam do psiaków i do szczurka właśnie:( czemu one nie mogą żyć dłużej:(

      Usuń
  2. Niech żyje jedzenie i coca cola! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też kocham olej ryżowy! Ale piłki nie znoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No jak można nie znosić piłki:D ja uwielbiam:D^^

    OdpowiedzUsuń